21/4/14

6η μέρα πυρετού


Συνειδητοποίησα τα εξής:

Ο οικιακός κόσμος γυρίζει και χωρίς εμένα.
Τα βιβλία έχουν πλάκα μόνο αν τα καταλαβαίνεις πλήρως.
3η ασθένεια μέσα σε 6 μήνες είναι πολύ. Πρέπει κάτι να κάνω.
Υπάρχουν δυο-τρεις άνθρωποι που με αγαπούν.
Όλα όσα με απασχολούν στην καθημερινότητα μπορούν να… εξαφανιστούν μέσα σε μια στιγμή.
Οι πολύ καλές στιγμές από τις κακές απέχουν περίπου ένα μισάωρο.
Ένας ακόμα να μου πει πως με ματιάξανε, θα φάει μπούφλα.
Και τελικά πως 6 μέρες αρκούν για να βγεις από τον συγγραφικό ρυθμό και να μην θυμάσαι καν τι είναι αυτό που έγραφες.

Με ευχές για ταχεία μου ανάρρωση (είμαι στωικός ασθενής αλλά νισάφι)
Κατ.



6 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι ταχεία ανάρρωση Κατερίνα μου! Υπομονή, τυχαίνει καμιά φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολόψυχες ευχές για ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και σιδερένια γρήγορα.....! Επίσης ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με κάθε υγεία, μικρή και μεγάλη όμορφη στιγμή. Μην λυγίζεις, θα το ξεπεράσεις με τον καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερίνα,
    περαστικά σου και χρόνια πολλά. Μπόρα είναι θα περάσει.
    Καλή δύναμη και να προσέχεις στην ανάρρωση.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου, υγεία και δύναμη σου εύχομαι!
    Μάλλον να ξεκινήσεις καμιά βιταμίνη, μάλλον έχει αποδυναμωθεί ο οργανισμός σου από την κούραση, δεν κάνεις και λίγα πράγματα...

    Ξέρω και από το σπίτι μου ότι η αρρώστια της μαμάς είναι γεγονός που αποσυντονίζει το σπίτι και προκαλεί ταραχή σε όλους οπότε να μεταφέρεις και τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στον άντρα σου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγόρι μου την τράβηξε την μπόρα. Ο μπαμπάς λάστιχο, ανάμεσα στο μωρό και το νήπιο.

      Διαγραφή