18/4/17

Οι προτάσεις της εβδομάδας





Στις σημερινές προτάσεις της εβδομάδας, τα μισοδιαβασμένα μου. Πρόκειται για βιβλία που έχω αρχίσει αλλά για κάποιον λόγο δεν έχω ακόμα τελειώσει: τον Στάινερ γιατί διαβάζω περίπου ένα δοκίμιο την εβδομάδα, την Οστάνδη γιατί τη χρησιμοποιώ για τις μετακινήσεις, την Έρπενμπεκ γιατί την παρενέβαλα σε ένα μεγάλο τούβλο που διάβαζα, τον Πίντσον, γιατί ποιος τον αντέχει σε μεγάλες δόσεις. Για τη γυναίκα στη σκάλα δεν έχω δικαιολογία. 

"Η γυναίκα στη σκάλα",  Berhard Sclink, μετ. Απόστολος Στραγαλινός, εκδ. Κριτική, 2015, σελ. 266

"Παιχνίδι με τις λέξεις", Τζέννυ Έρπενμπεκ, μετ. Αλέξανδρος Κυπριώτης, εκδ. Ίνδικτος, 2008, σελ.155 

"Περί λόγου, τέχνης και ζωής", George Steiner, μετ. Γιώργος Λαμπράκος, εκδ. Πατάκη, 2016, σελ. 512

"Οστάνδη 1936", Volker Weidermann, μετ. Μαρία Αγγελίδου, εκδ. Άγρα, 2016, σελ. 191

"Η συλλογή των 49 στο σφυρί", Thomas Pynchon, μετ. Δημήτρης Δημηρούλης, εκδ. Gutenberg, 2017, σελ. 281


Υ.Γ. 42 την επόμενη εβδομάδα πάλι.


2 σχόλια:

  1. Διερωτώμαι, αγαπητή Κατερίνα. Τα μισοδιαβασμένα τα τελειώνεις κάποτε; Γιατί έχω κι εγώ αρκετά τέτοια, αλλά κατά κανόνα μένουν μισοδιαβασμένα εσαεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκετά δεν τα τελειώνω ποτέ. Μόλις μετακομίσουν από το κομοδίνο στο ράφι, ξεχνάω κιόλας πως τα μισοδιάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή