26/3/11

"1.000.000 στιγμές", Μιχάλης Φουντουκλής


Με καλές αλλά και κακές στιγμές το πρωτόλειο του Μιχάλη Φουντουκλή, «1.000.000 στιγμές» μας συστήνει μια κλασική φοιτητοπαρέα, τον Πέτρο, τον Τόλη, τον Αλέξη και τα 3Φ(Φαίη, Φανή, Φένια). Όποιος έχει βρεθεί σε παρόμοια φοιτητοκατάσταση πιθανώς να αναγνωρίσει σε κάποιους από τους ήρωες τον εαυτό ή τον κολλητό του. Πέρα από αυτό όμως, το βιβλίο είχε αρκετές αμηχανίες και δυσκολίες, άλλοτε κυλούσε κι άλλοτε σκάλωνε τόσο η πλοκή όσο και η αφήγηση. Φαντάζομαι πως αυτό, μαζί με κάποια ορθογραφικά, είναι από τις παιδικές ασθένειες των νεαρών συγγραφέων και εκδοτών.

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Κατερίνα για την κριτική!

    Βέβαια δεν συμφωνώ (στο θέμα της πλοκής και της αφήγησης), αλλά χαίρομαι και εκτιμώ το ότι αφιέρωσες χρόνο και στιγμές για να το διαβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξέρω πως δεν συμφωνείς, Γιάννη μου. Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/3/11, 8:33 μ.μ.

    Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου, για την κριτική! Ελπίζω στο μέλλον καθώς θα ωριμάζει το μυαλό μου, να γιατρευτεί και η πένα μου. Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο!

    Μιχάλης Φουντουκλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, ναι, μικρό παιδί..... μόλις παντρευτείς θα γιάνει :-) Εύχομαι στο επόμενο ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή