9/12/13

Η πρώτη καλή μπάζα



Ναι, ναι, ναι, έκανα τόσον καιρό υπομονή και εξάντλησα σχεδόν τη λίστα με τα αδιάβαστα. Αλλά τώρα μπορώ και πάλι να ανασάνω. Και φυσικά τα θέλω όλα δικά μου να τα πάρω σπίτι αλλά για κακή μου τύχη έχω και συνέταιρο. Οπότε μια πρώτη, άναρχη φουρνιά που την βούτηξα όσο ανοίγαμε κούτες και βάζαμε σε ράφια. Έπονται κι άλλα...

Υ.Γ. 42 Α, ξέχασα να πω πως τα πήρα από το Booktalks :P
Υ.Γ. 42-2 Νομίζω πως είναι πασιφανές ποιο διαβάζω ήδη, όσο θηλάζω. Θα υποφέρουν τα βιβλιαράκια μου.


5 σχόλια:

  1. Ζηλεύω αυτό το συναίσθημα του να 'χεις σχεδόν εξαντλήσει τα αδιάβαστά σου και να αποκτάς βιβλία που για πρώτη φορά τα κρατάς στα χέρια σου, έχουν ωραία εξώφυλλα, ξεχωριστές γραμματοσειρές, μυρίζουν όμορφα...είναι καινούργια!
    Εγώ έχω κάποια αδιάβαστα που με περιμένουν, όμως δε θα έλεγα όχι ούτε στον "Πότη", ούτε στον "Αστερισμό Ζωτικών Φαινομένων".
    Το "σούπερ πατίνι" είναι πολυαγαπημένο μας. Ο μικρούλης μου το 'χει μάθει απέξω κι ανακατωτά.

    Υ.Γ. Χμ, μάλλον διαβάζεις το Expo ενόσω θηλάζεις, ε; Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, και μόλις σου έγραφα πως δεν πρόλαβα να σου προτείνω αλλά θα το κάνω. Λοιπόν ορίστε βρήκα 2!

      Είναι πολύ ξεχωριστή η αίσθηση γιατί βλέπεις τόσα βιβλία μαζεμένα που θες να διαβάσεις κι ο όγκος για πρώτη φορά σε πνίγει.

      Διαγραφή
    2. Και φυσικά μάντεψες σωστά, διαβάζα την expo.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χιχιχι, κάτι να πάρω κι εγώ για τον κόπο μου (και το άγχος και τα λεφτά και το ρίσκο και...)

      Διαγραφή