Στο δεύτερο μέρος του μυθιστορήματος αλλάζει εντελώς το σκηνικό. Ο Οράσιο Ολιβέιρα γυρίζει στο Μπουένος Άιρες, και στην αποβάθρα τον περιμένει ο παλιός του φίλος Τράβελερ με την γυναίκα του Ταλίτα. Ο Τράβελερ, που δεν έχει ταξιδέψει πουθενά, είναι το alter ego του και η Ταλίτα μοιάζει τόσο στη Μάγα, που σχηματίζουν σχεδόν αμέσως ένα μεταφυσικό τρίγωνο. Ο Οράσιο εγκαθίσταται στο απέναντι τους δωμάτιο μαζί με την χαζή αντιπρόσωπο της «κοινής λογικής» Γκεκρέπτεν, που είναι ανυπόφορη όταν μιλάει, και μέτρια στο σεξ, αλλά καλή νοικοκυρά. Οι τρεις τους, Οράσιο, Τράβελερ, Ταλίτα, δουλεύουν στο τσίρκο, κι έπειτα στο τρελάδικο που αγοράζει το αφεντικό του τσίρκου. Εκεί ανάμεσα στους τρελούς, θα λύσουν τις διαφορές τους.
Κι έτσι τελειώνουν τα 56 πρώτα κεφάλαια, και τώρα κατά τον Κορτάσαρ ο αναγνώστης μπορεί να κλείσει το βιβλίο χωρίς τύψεις γιατί τα επόμενα είναι…. προαιρετικά. Ίδωμεν.
Υ.Γ. Ίσως το πιο ενδιαφέρον κεφάλαιο, από αφηγηματική πλευρά, όλου του βιβλίου να είναι το 34.
Ήταν αδύνατον να μην προσέξετε την κα-τα-πλη-κτι-κή σκηνή της γέφυρας!
ΑπάντησηΔιαγραφή(Όλα τα λεφτά!)
Και μόνο γι' αυτήν αξίζει να διαβάσει κανείς το ιδιαίτερο αυτό βιβλίο...
Η Ταλίτα, η γυναίκα του Τράβελερ, μέσα σε αφόρητη ζέστη προσπαθεί να διασχίσει την αυτοσχέδια γέφυρα ανάμεσα στα δυο απέναντι παράθυρα του διαμερίσματός της με του Ολιβέιρα.
Τελικά δεν θα φτάσει ποτέ στο παράθυρό του.
Κι αυτός, βλέποντάς την να αιωρείται επικίνδυνα στο κενό, φαντασιώνεται ότι είναι η Μάγα, ο έρωτας της ζωής του.
Η σκηνή κρατά πολλή ώρα.
Και συμβολίζει τις σχέσεις μεταξύ των τριών προσώπων που είναι ιδιαιτέρως μπερδεμένες.
Καλή συνέχεια!
κ.κ.
Την απολαμβάνω την συνέχεια. Τί εκπληκτικό βιβλίο είναι αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφή