28/6/12

"Ο άνθρωπος που έτρωγε πολλά", Αύγουστος Κορτώ




Επειδή κι εγώ όπως ο συγγραφέας του «Ο άνθρωπος που έτρωγε πολλά», Αύγουστος Κορτώ, σιχαίνομαι το non-fiction, πολύ θα γούσταρα μια μικρή επισημανσούλα στο εξώφυλλο πως αυτό δεν είναι μυθιστόρημα. Τέρμα η γκρίνια τώρα, και πάμε στα καλά, το βιβλίο είναι μια συρραφή κειμένων εξόχως ξεκαρδιστικών, ενίοτε με λίγο μαύρο (χιούμορ) να μας βρίσκετε, που θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί και μια αυτοβιογραφία φύρδην μύγδην. Ο Κορτώ μας μιλά για τη σχέση του με το φαγητό ( σαν τη δική μου, είναι ληγούρι του κερατά, αυτοσυγκρατούμενο όμως, γιατί υπήρξε χοντρός έφηβος- η μεγαλύτερη πίκρα, σας το γράφω από πείρα), τη σχέση του με τα λεφτά ( καμία σχέση με τη δική μου, εγώ είμαι τρελό τσιγκουναριό κι οι περιγραφές της άκριτης σπατάλης με κάναν να ανατριχιάσω), με τη μαμά του, το σύντροφό του, τη λογοτεχνία, τα βιβλία, το σινάφι, την κλινική κατάθλιψη. Με λίγα λόγια ξεγυμνώνεται όπως ίσως είναι αδύνατο να το κάνει στα «σοβαρά» του.
            Ο Αύγουστος μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθής ως συγγραφέας, ως πρώην χοντρός (συμπάσχω), ως περσόνα στο twitter. Κι αυτό είναι ένα εξαιρετικό χιουμοριστικό βιβλιαράκι, σας προειδοποιώ όμως, μυθιστόρημα δεν είναι. 

"Ο άνθρωπος που έτρωγε πολλά", Αύγουστος Κορτώ, εκδ. Καστανιώτη 2012, σελ 186

10 σχόλια:

  1. Το διάβασα πρόσφατα και το απόλαυσα! Ευφυής και απολαυστικός αυτοσαρκασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω την περσόνα Κορτώ.Για τον συγγραφέα γνωρίζω ελάχιστα,αλλά αυτό το βιβλιαράκι μάλλον είναι ό,τι χρειάζομαι αυτές τις μέρες...Θα το αγοράσω σήμερα κιόλας.Πάντως το "ευθυμογράφημα" το βρίσκω εξόχως δύσκολο είδος και αν ο Κορτώ το πέτυχε,μπράβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα με ενθουσιάζει αυτός ο τύπος! Από τους σύγχρονους που θέλω να διαβάσω! Θα το πάρω και αυτό και το "Αυτοκτονώντας ασύστολα" για το οποίο διάβασα πρόσφατα σε συνέντευξή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ πολύ ευχάριστο. Κι εγώ εννοείται πως μόνο για την "περσόνα" Κορτώ μπορώ να μιλήσω, δεν το ξέρω τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'ναι καλά ο άνθρωπος,είμαι ήδη στα μισά κι έχω ψοφήσει στα γέλια!

    http://youtu.be/tDRR-yrOu0E
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Johnny, το τελείωσες; Δεν είχε πολλή πλάκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, λοιπόν δεν χρησιμοποιώ το youtube αρκετά, μπορείς να μου πεις πώς τα ανακαλύπτεις όλα αυτά; Εκπληκτικό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι,το τέλειωσα και μου 'φτιαξε τη διάθεση,το άτιμο! Εκρηκτικό κι εμπρηστικό χιούμορ! Παρά τα γδαρσιματάκια σαρκασμού όμως,τελικά έμεινα με την αίσθηση μιας ψυχωφελούς θωπείας.Κι ένιωσα λιγότερο μόνος.
    Καλά,εγώ κολλάω στο youtube όπως η πεταλίδα στο βράχο,το τι θησαυρούς έχω ανακαλύψει δε λέγεται! Χρόνο για ψάξιμο θέλει(ως άνεργος,διαθέτω άφθονο) και ίσως λίγη φαντασία στην αναζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το λιγότερο μόνη το ένιωσα κι εγώ. Να ανησυχήσω, γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρες δυο-τρεις ακόμα και πάμε για γκρουπ θέραπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή