10/10/10

Wolf Hall



Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν τα ιστορικά μυθιστορήματα (είπαμε, εκτός από αυτά για τον Ελληνικό εμφύλιο, νισάφι πια....) κι έτσι αγόρασα το "Wolf Hall" της Hilary Mantel και ξεκίνησα να το διαβάζω με ανυπομονησία. Το βιβλίο μας γυρίζει πίσω στην Αγγλία του 1520, την εποχή που ο Ερρίκος προσπαθεί να χωρίσει την από εικοσαετίας γυναίκα του που δεν του χάρισε αρσενικούς απογόνους και να παντρευτεί την Άννα Μπολέιν. Εστιάζει κυρίως- και δίκαια- στην αναρρίχηση του Κρόμγουελ στην εξουσία και σκιαγραφεί αρκετά γλαφυρά την εποχή.

Μάλλον όμως υπερεκτίμησα το ενδιαφέρον μου για την Αγγλία του 16ου αιώνα. Η γραφή ήταν μακρόσυρτη και το θέμα περιορισμένο για να μου κρατήσει το ενδιαφέρον και μάλιστα για τέτοιο όγκο σελίδων. Με λίγα λόγια το τελείωσα, αλλά το βαρυγκώμησα.



5 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. k ego to diavasa ala nomizo oti to vivlio ine sketos magniths. ogodhs men ala san mia partida poker ....h adrelani sto max...ise mesa sto mialo tou Thomas Cromwell pou srtofarei sinexia ...ti tragiko telos omos exi o thomas ala eftixos den siberilamvanete ..den ine toso h upothesh ala h optikh gonia

    aloste booker 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως εγώ και η Μάντελ δεν είχαμε καλό timing, τί να πώ.... Πάντως το booker δεν μου λέει και τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/9/15, 5:25 μ.μ.

    Το περίμενα πολύ καλό αλλά απογοητεύτηκα. Ίσως φταίει και η έκδοση που έχει πολλά προβλήματα στη μετάφραση και τη στίξη. Κρίμα το πολύ ενδιαφέρον θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, εγώ το διάβασα στα Αγγλικά. Δεν φταίει αυτό νομίζω.

      Διαγραφή