5/4/09

Η έκδοση κι ο πόλεμος

Ίσως το επόμενο βήμα να είναι εδώ, κάτω από τη μύτη μας και να χαμογελά περιπαικτικά. Πάντα μισούσα τις αποφάσεις, το κυνήγι, τη λύπη για κάτι που δεν έρχεται. Όλα μου έρχονται σαν το νεράκι που κυλά, για τίποτα δεν προσπαθώ και για όλα.

Θα σταματήσω τα αλαμπουρνέζικα, μιλάω για την περιπέτεια της έκδοσης. Ένα κυνήγι μαγισσών, γνωστών που δεν έχω, φίλων που αποκτώ στην πορεία. Και δε με νοιάζει στην τελική που όλα είναι τόσο κοντά και τόσο μακρινά, κάποτε θα γίνει κι αυτό. Με πειράζει όμως η κακιά λύσσα, η εμμονή κάποιων ανθρώπων με την έκδοση, με ενοχλεί κι ο φίλος που πετά τα κείμενά του στην πυρά.

Με τα γραπτά μου αγαπώ και αγαπιέμαι, αλλά δεν τα αλλάζω για χατίρι κανενός. Είναι όμορφα όταν κάποιος σου λέει πως του αρέσει αυτό που γράφεις, είναι ακόμα καλύτερες οι ενστάσεις. Αν σταματήσεις χάθηκες, αν δεν ακούσεις το ίδιο. Δε συμφωνώ πως η κριτική σε φέρνει πίσω. Είμαι ευαίσθητο παιδί και το παίρνω κατάκαρδα, μα αυτό κρατά για λίγο μόνο. Μετά αυτό που θέλω να πω ξεχειλίζει και το γράφω. Δεν είναι κακά τα φράγματα, μαζεύουν το νερό κι έπειτα υπερχειλίζουν με μεγαλύτερη δύναμη και εντονότερο ζόρι.

Είμαι στη φάση της έκθεσης, μη φοβάστε, χτυπήστε αλύπητα. Αντέχω. Μόλις βρω το κουράγιο να δημοσιεύσω κάτι δικό μου εδώ, εννοείται.....

7 σχόλια:

  1. η καλη κριτικη σαφως και μας κανει καλυτερους
    εισαι τυχερη που μπορεις να μιλας με την σιωπη των λεξεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφεις με τρόπο που ο αναγνώστης δεν πλήττει όταν τα διαβάζει! Κυλάνε τόσο όμορφα οι λέξεις και οι σκέψεις που δεν καταλαβαίνεις πότε τελειώνει το κείμενο.
    Εύχομαι πάντα να μπορείς να εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα.
    Γράφεις για το γράψιμο, για το βιβλίο, για ολα αυτά. Το γράψιμο και το βιβλίο ειναι σπουδαία πράγματα.
    Το πώς γράφω μου το εχουν πει στα μπλογκς μου αλλα και αλλού. Τωρα θέλω να τελειώσω κάποια ιστορία που άρχισα να γράφω.
    Καλό γράψιμο και καλές δημοσιεύσεις να διαβάζουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ όλους σας για την ενθάρρυνση. Το γράψιμο κυλά στο αίμα των περισσότερων Ελλήνων, φαίνεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν εκδοθείς πραγματικά, πες το μας… να γίνουμε πελάτες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το...πραγματικά λίγο με τρομάζει. Εγώ είμαι καλό κορίτσι, δεν κάνω τέτοια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ εννοώ πολύ, που άπτεται των εκδοτικών οίκων και όχι των κακόφημων!
    Αχ, θα χρησιμοποιήσω μια κακιά κουβέντα: οι εκδοτικοί οίκοι κατάντησαν μπουρδέλα. Μόνο το χρήμα τους ενδιαφέρει! Το πνεύμα εξανεμίστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή