2/1/13

Χαρούμενο Πρωτοχρονιάτικο πόστ


           



           Όταν έρχονται τα ζόρια, το μοναδικό μου καταφύγιο είναι τα βιβλία. Έτσι απλά, αντικοινωνικά, απάνθρωπα σχεδόν. Όταν τα πράγματα καταλήγουν απάλευτα, όσες φορές και να τα διυλίσεις, να τα αναλύσεις στο τηλέφωνο και σε καφέδες, όσες και να κλάψεις και να σου χαϊδέψουν τα μαλλιά, μόνον τα βιβλία κατορθώνουν να σε βγάλουν από τη διάθεση.
            Τους συγγενείς δεν τους διαλέγεις, πρέπει όμως στις περισσότερες περιπτώσεις να ζήσεις με αυτούς, να ζήσεις ίσως και για αυτούς. Το τι θα σε γλιτώσει από την παράνοια όμως είναι καθαρά δική σου υπόθεση. Εγώ διαλέγω τα βιβλία. Δε με απογοήτευσαν, δεν αρνήθηκαν ποτέ να με σώσουν, δεν τράβηξαν ποτέ υστερική κρίση για να γίνει το δικό τους.
            Είναι τόσα τα πράγματα που δεν μπορώ να διαχειριστώ αυτή τη στιγμή που πρέπει κάπου να ξεσπάσω όλη αυτή την ενέργεια, να τη διοχετεύσω. Όταν είμαι έτσι δεν μπορώ να γράψω, μου βγαίνουν κόμποι κόμποι λέξεων ακατάληπτοι. Μπορώ όμως να διαβάσω, να κουρνιάσω στο κρεβάτι μου, να ανάψω το πορτατίφ, να κλειστώ στη γωνιά μου ως να περάσει η φουρτούνα. Ή να χρειαστεί να βγω και πάλι στον κόσμο.
            Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα την τέχνη. Ή κάπως έτσι.


18 σχόλια:

  1. Ακριβώς έτσι! Όπως τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται προσυπογράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλη παρηγοριά. Και μια δικλείδα ασφαλείας στα δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπως το γράφεις είναι και συμφωνώ 100%! Η τέχνη σε όλες τις εκδηλώσεις της είναι καταλύτης! Η πιο ουσιαστική μορφή τέχνης για μενα είναι οι άνθρωποι που αγαπούν την τέχνη και την μετουσιώνουν σε ζήση. Και η φιλοσοφία είναι ύψιστη Τέχνη, παντοδύναμη και λυτρωτική. Αυτούς ψάχνω με το φαναράκι στη ζωή μου, ίδιο με του Διογένη και που θα πάει θα κάνω κάποτε κι ένα Πυθάρι σπίτι μου!
    Καλή χρονιά Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Τζωρτζινάκι. Να είναι καλά τα παιδάκια μας.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά να είναι με υγειά πάνω από όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο, μα πόσο σε καταλαβαίνω...
    Καλή χρονιά (ξανά) μια και τη ζούμε κι επίσημα πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα προσέθετα και τη μουσική...
    και το μπλόγκινγκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία. Συμφωνούμε. Όσο κι αν ο Πλάτωνας θα μας κατηγορούσε για την αποστασιοποίηση και την ιδιώτευσή μας στη νήσο των Μακάρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως... Από την άλλη λίγα μείνανε που να μπορούν να μας κάνουν να ξεχνάμε.

      Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος3/1/13, 7:16 μ.μ.

    Κρατώντας στο χέρι το δωράκι μου, πέρασα να σας ευχηθώ Καλή χρονιά!

    «Αναγνώστης και ανάγνωσμα συνευρίσκονται:
    το βιβλίο στο χέρι
    - το μάτι στο βιβλίο.
    Δίδυμο εναντίον και υπέρ της μοναξιάς.
    Αυτός είναι ο πολυτιμότερος τίτλος της ανάγνωσης».
    (Δ. Μαρωνίτης)

    κ.κ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά, κ.κ., πολύτιμο το δωράκι. Καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή